Vorige week gaf ik een aantal tips over Hoe houd ik mijn werk- en privéleven op orde? Dat het niet eenvoudig is om structuur te creëren, of het nou je werkleven of je privéleven is. Het blijft lastig. De één is namelijk meer georganiseerd dan de ander. Krijg meer grip op je leven door bijvoorbeeld je tijd weer te leren besteden en je grenzen te leren kennen.
Deze week vraag ik aan jou wat jouw ervaring is.
Als bewindvoerder en/of mentor kan je leven chaotisch zijn. Het is van belang om je zaken op orde te hebben, want anders ga je dingen over het hoofd zien. Heb jij bepaalde tips en tricks om jouw werk- en/of privéleven op orde te houden of heb je juist tips en tricks van een ander nodig, omdat jouw leven een chaos is?
Poll: Ik heb structuur in mijn werk- en privéleven
Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar jouw ervaring. Hoe houd jij je werk- en privéleven op orde? Heb jij bepaalde tricks hiervoor? Laat een comment achter zodat je anderen op weg kunt helpen en om samen verder te groeien. Dat is iets wat we allemaal willen toch?
Wil jij zelfstandig ondernemen als bewindvoerder of mentor? Bekijk dan nu onze Praktijkopleiding Bewindvoering en Praktijkopleiding Mentorschap voor meer informatie.
Op jouw groei,
Erika Morren
Ik heb structuur in mijn leven, maar dat wil niet zeggen dat ik ik zakelijk en privé goed gescheiden heb. Om alle ballen in de lucht te houden maak ik ook in de avond en in het weekend zakelijke uren. Dat is mijn structuur en daardoor kan ik heel veel aan. Om toch geestelijk gezond te blijven maak ik wel bewust tijd om overdag 1 of 2 keer in de week te sporten en dan laat ik de boel even de boel.
De zaterdag is voor het gezin.
Nu ben ik budgetcoach en doe interim/opdrachten maar ik wil de switch maken naar een bewindvoerderskantoor. Het is mij duidelijk geworden dat ik dan echt grenzen moet stellen. Dat betekent voor mij beperkt aantal uren voor spreekuur en de resterende tijd op de werkdagen kan ik besteden aan de klanten en de werkzaamheden die daarbij horen.