PE Masterprogramma

Wat is het probleem

Hier omschrijf je de grootste pijnen van je doelgroep.

  • pijn 1
  • pijn 2
  • etc.

Naam van het programma/product

Geef je oplossing een interessante en herkenbare naam. Verwerk bijvoorbeeld het voordeel in de naam van je oplossing.

Belangrijkste voordelen van de oplossing

Hier noem je de allergrootste voordelen van de oplossing. let op: voordelen zijn emoties, geen feiten. Een voordeel is dat wat het oplevert.

  • voordeel 1
  • voordeel 2
  • etc.

Feiten/praktische zaken

Hier noem je enkele praktische zaken zoals de inhoud van je product of dienst of datum, de locatie.

Prijs in de markt

Hier geef je de reguliere prijs van jouw product of dienst die mensen normaal betalen.

Reden van de aanbieding

Geef aan waarom je deze aanbieding geeft. Bijvoorbeeld ter introductie, kennismaking.

Aanbieding

Hier geef je jou onweerstaanbare aanbieding. Maak het goed, maak het geweldig, doe minstens 50% van de prijs af, zodat echt een speciale prijs is.

Call to action

Vraag om een directe call to action. Koop nu. Wanneer moeten je klanten uiterlijk beslissen of ze op je aanbieding in willen gaan. Maak deze termijn zo kort mogelijk! button text

})