De laatste maanden regent het allerlei onzekere berichten over de banken in Nederland. En dan bedoel ik onzeker voor bewindvoerders. Storingen zijn er altijd al geweest, wijzigingen in de dienstverlening zijn er ook continu, maar vooral de aangekondigde prijsverhogingen zijn het gesprek van de dag binnen onze branche. Wat is daarvan uiteindelijk het effect op jouw cliënten? Wat vind jij eigenlijk van je huidige bankier? Ben je van plan over te stappen na deze berichtgevingen? Ik ben benieuwd naar jou mening!
Wat zijn jouw gedachtes hierover? Wat heb jij gestemd en waarom? Wat is jouw mening over de berichtgevingen? Laat het mij en anderen weten in een reactie hieronder.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Zou je meer willen doen in minder tijd? Zou je het fijn vinden om bijvoorbeeld zelfs vaker op vakantie te kunnen gaan? Misschien kan ik jou daarbij helpen. Tijdens een van mijn groeisessies leer ik je efficiënter te werken zodat je meer kunt doen in minder tijd. Onze groeisessies zijn ook geaccrediteerd door de branchevereniging. Dus heb je bijvoorbeeld nog 1 PE punt nodig? Boek dan nu een groeisessie!
Ken je nog meer mensen waarvoor dit interessant is? Deel dan dit bericht in jouw netwerk!
Op jouw groei,
Erika Morren
De aangekondigde kostenverhoging staat niet in relatie tot de dienstverlening. Afhandelen van zaken via de bewindvoerdersdesk duurt tegenwoordig heel lang. In strijd met de afspraken worden er bij een aantal cliënten geen maandelijkse afschriften gezonden. Als je deze dan voor bijv. een rekening en verantwoording opvraagt willen ze kosten in rekening brengen, terwijl ze zelf in gebreke blijven met het maandelijks toezenden.
De kosten worden alsmaar hoger en de dienstverlening neemt zichtbaar af
De dienstverlening gaat dus achteruit en de kosten verhogen alleen maar. Klinkt niet heel logisch inderdaad.