De meeste bewindvoerders werken met telefonische spreekuren waarop zij bereikbaar zijn. Dit vergemakkelijkt het werk doordat efficiënt wordt ingespeeld op de structuur van de dag. Telefoons en mails zijn ook vaak stoorzenders waardoor men niet toekomt aan wat werkelijk belangrijk is, namelijk de taken die er liggen om te DOEN!
Niet iedereen is hier mee eens. Soms is een beperkte bereikbaarheid (tja..wat is dan ook beperkt?) irritant of lastig.
Wat vind jij?
Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je mening. Wat was jouw antwoord en waarom? Laat een comment achter zodat je anderen kunt helpen.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
In ons PE Masterprogramma komt ondernemerschap aan bod. Ook leer ik jou in dit programma efficiënt te werken en je spijkert hier en daar ook nog wat vakkennis als bewindvoerder bij. Wil je meer weten over onze programma’s?
Ken je nog meer mensen waarvoor dit interessant is? Deel dan dit bericht in jouw netwerk!
Op jouw groei,
Erika
Niet alle cliënten hebben de beschikking over mail, digitaal contact etc. Daarvoor is een vaste tijd en duur voor telefonisch contact een goede oplossing. Als Bewindvoerder is het wel verstandig om het gebruik te beperken, daar waar dat kan. Hier zit een opleidingsaspect aan naar de cliënten.